Bancaixa premia un any´més la creació artística dels joves valors

L’obra “Como le piensa”, de José Antonio Hernández Albero, ha aconseguit el XXXIV Premi Bancaixa de Pintura. En l’apartat del premi d’Escultura, la guanyadora ha sigut Raquel Zoco Alonso, amb Escamas metálicas”. I finalment, el primer premi en Art Digital ha sigut atorgat a l’obra “For sale I”, de Mª Jesús García Fraile.

En les tres categories, el jurat ha donat un accèssit, que enguany ha recaigut en les obres següents: “Al ras del agua”, de l’autor mexicà Carlos Vidal Bonifaz (Pintura), “La cabaña de los sueños, del valencià José Luis García Ibáñez (Escultura), i “The merchandise is you, d’Abraham Martínez Soriano (Art digital).

Atesa la qualitat dels treballs presentats, el jurat ha pres l’acord de concedir tres mencions honorífiques. Dos d’estes en la secció de Pintura per a Mª Jesús González Fernández, per la seua obra “La habitación verde”, i per a Jorge Rubio Pinedo per “Los profesionales”; i una altra per a Bartolomé Montes López, per “Sin título” en la secció d’Escultura.

De totes les obres rebudes, se seleccionaran les 42 millors que seran exposades a partir del 5 de juny a l’Institut Valencià d’Art Modern (IVAM); posteriorment, la mostra itinerarà per algunes ciutats espanyoles.

PINTURA

José Antonio Henrnández Albero

Como le piensa

Alacant