Bancaixa presenta els treballs guanyadors del XIII Saló Fotogràfic Ciutat de Segorbe en la Casa Garcerán

La tretzena edició del Saló Fotogràfic Ciutat de Segorbe presenta els seus millors treballs en la Casa Garcerán. S’exposen un total de 49 fotografies que per la seua qualitat han sigut seleccionades del total d’obres presentades al concurs organitzat per la Fundació Bancaixa Segorbe.

En estos tretze anys, el Saló Fotogràfic Ciutat de Segorbe s’ha consolidat com a referent per a professionals i aficionats a la fotografia, duplicant el nombre de participants i d’obres. A esta XIII edició es van presentar més de 650 obres. En l’especialitat de temàtica lliure van concursar-hi 535 fotografies de 133 autors, mentre que en la comarcal van optar al premi 129 obres de 43 fotògrafs.

Entre els treballs exposats en la Casa Garcerán es troben les fotografies guanyadores de la present edició del concurs. Cabo de Gata del sevillà Antonio Benítez Barrios, va obtindre el primer premi en temàtica lliure i el català Jesús Jaime Mota es va fer amb el segon de la mateixa categoria amb Eth. Per la seua banda, en la secció dedicada a temes de caràcter comarcal, l’obra de l’artista local Ramón Abad Riquelme va guanyar el primer premi.

L’exposició Saló Fotogràfic Ciutat de Segorbe romandrà oberta al públic fins al pròxim 6 de juliol. La mostra podrà visitar-se de dimarts a diumenge en horari vespertí de 18 a 21 hores.

Durant 2008 Bancaixa destinarà a la seua Obra Social el major pressupost de la seua història. La dotació per al 2008 arriba als 83 milions d’euros el que suposa un increment del 15% sobre el de l’any passat i situa l’entitat financera entre les que més fons dediquen a l’Obra Social.