Bancaixa promou la formació i carrera esportiva de 22 joves en universitats americanes

Bancaixa ha resolt parcialment les Beques Esportives Bancaixa amb la concessió d’un total de 22 ajudes a esportistes universitaris que podran completar els seus estudis en universitats estrangeres durant el pròxim curs acadèmic.

L’objectiu d’aquest programa és ajudar els joves estudiants en la seua carrera esportiva, alhora que completen els seus estudis universitaris als EUA. Les beques, gestionades per AGM Sports, suposen aproximadament el 80% del valor real dels estudis, i en alguns casos arriben a cobrir el 100% del cost de matrícula, taxes, allotjament, manutenció i llibres.

Entre els esports que practiquen els beneficiaris de les beques es troben el tennis, la natació, el golf, el bàsquet, l’esgrima, el futbol, l’atletisme i l’hoquei. Els joves esportistes completaran la seua formació acadèmica i esportiva en les universitats Armstrong Atlantic State University, New York Tech University, Washington State University, Illinois Institute of Technology, Boise State University, Ohio Valley University, New York Tech University, Bethany College, Western Carolina University, St. John’s University, Sierra College, University of Toledo, Culver-Stockton College, Farleigh Dickinson University, University of Alaska Fairbanks, Cuesta College, North Carolina State, University of Louisiana Lafayette, University of Alabama at Birmingham, University of Texas El Paso i Rider University.

Bancaixa dedica una bona part del seu esforç a iniciatives dirigides als joves en els àmbits de les ajudes per als estudis, la inserció laboral, la creació d’empreses i l’exercici d’activitats d’acció social i d’oci.

Entre les ajudes a la formació promogudes per l’Obra Social de Bancaixa destaquen les beques Amèrica Llatina, les beques Work and Travel, el Programa de cursos en línia i presencials per a emprenedors i les càtedres Joves Emprenedors. Així mateix, Bancaixa col·labora amb nombroses universitats de tot el país a través de les seues beques internacionals, l’objectiu de les quals és incentivar la mobilitat dels estudiants.

En la seua actuació amb l’esport, Bancaixa manté una política d’acció i patrocini dirigida especialment als joves, als quals ofereix el seu suport en el començament de les seues carreres.