Bancaixa renova com a principal mecenes del Palau de les Arts

Bancaixa es converteix novament en el principal patrocinador del Palau de les Arts Reina Sofia Fundació de la Comunitat Valenciana mitjançant la firma d’un conveni de col·laboració per a la temporada ordinària 2009/2010.

Este matí el president de Bancaixa, José Luis Olivas, i la Intendent del Palau de les Arts, Helga Schmidt, han renovat amb la seua firma presencial l’acord que Bancaixa manté amb el Palau des de l’any 2006.

Per este acord Bancaixa serà una temporada més el principal mecenes de l’entitat artística, aportant un milió d’euros per col·laborar econòmicament amb les finalitats i objectius del Palau, i participant en el foment de l’activitat artística que desenvolupa.

Per al president de Bancaixa “la renovació d’este acord suposa la continuïtat del suport a una entitat que ja s’ha convertit en el dinamitzador de l’activitat cultural a la nostra ciutat, i des de la que es contribueix a la difusió de manifestacions culturals tan importants com l’òpera, la música, la dansa o el teatre”.

Bancaixa, per mitjà de la seua Obra Social, és una entitat compromesa, entre altres àrees, amb la realització d’activitats culturals i de patrimoni artístic. La col·laboració amb el Palau de les Arts és la continuació d’una sèrie de col·laboracions amb institucions de primer nivell a Espanya com l’Auditori Nacional i el Teatre Reial a Madrid; el Palau de la Música i el Teatre del Liceu de Catalunya; i el Palau de la Música de València.