Bancaixa rep el Premi Anuario Oro pel seu suport a l’esport

Bancaixa ha sigut guardonada amb el premi Anuario Oro per la seua aportació a l’esport en 2010. L‘Entitat ha rebut este premi en la celebració de la quinta edició dels Premios Anuario Oro, que han tingut lloc en la presentació de l’Anuari de l’Esport Valencià 2010. El president de Bancaixa, José Luis Olivas, va recollir el premi de la mà de la Consellera de Cultura i Esport, Trinidad Miró, en un acte celebrat ahir a València.

El suport a l’esport, com a vehicle d’integració social, de participació, de cura de les tradicions i de suport als joves és un dels principals pilars d’actuació de Bancaixa.

En este sentit, l’Entitat ha continuat durant 2010 fomentant la participació col·lectiva i l’esport popular, per mitjà d’iniciatives com la 28a Volta a Peu Bancaixa 2010, que va reunir a més de 30.000 persones, o el suport des de fa més de vint anys a la pilota valenciana, un dels esports més representatius de la Comunitat Valenciana. Bancaixa ha estat present en les principals competicions d’enguany, com el XX Circuit Bancaixa, el torneig per equips més important del calendari, o els tornejos individuals en les modalitats d’Escala i Corda i Raspall.

El suport als joves esportistes és una altra de les apostes de Bancaixa, com demostra la seua presència en el motociclisme. El Bressol de Campions Bancaixa s’ha convertit en un dels millors planters del món del motor, pel que han passat pilots consagrats en el Campionat del Món, com Héctor Barberá, Héctor Faubel, Sergio Gadea o Nico Terol.

Este suport en els primers passos dels pilots s’amplia amb la participació del Bancaixa Aspar Team en el Campionat del Món de 125 c.c. En 2010, el pilot d’Alcoi, Nico Terol, s’ha proclamat subcampió del món i el seu company d’equip, Bradley Smith, ha sigut quart en la general.

A més, Bancaixa creu en l’esport com a element per fomentar el desenvolupament social dels nous ciutadans amb ajudes i projectes d’integració. Durant 2010, i per quint any consecutiu, es va disputar la Copa Bancaixa Nous Ciutadans, en la qual 16 seleccions de nous ciutadans residents a la Comunitat Valenciana van competir en un torneig de futbol 7 que va acabar amb el triomf d’Argentina.

Premsa Fundació Bancaixa