Bancaixa reparteix un milió d’euros entre 299 associacions socials de tot Espanya

La Fundació Bancaixa, d’acord amb la seua trajectòria de suport als servicis i accions socials, ha repartit un milió d’euros entre els projectes guanyadors del “Concurs d’Ajudes a Associacions d’Interés Públic i Social 2007”.

Les dotacions s’han distribuït en distintes àrees de treball: persones amb discapacitat física, psíquica i sensorial, drogodependències, malalties, joventut, marginació, menors, minories ètniques, dona i persones majors.

En la present edició del concurs, en la qual s’ha incrementat el nombre d’associacions premiades, com també la dotació del premi, va haver d’ampliar-se el termini de presentació de sol·licituds per causa de la gran demanda de la convocatòria.

El jurat encarregat de decidir els projectes premiats ha estat compost per tècnics de Servicis centrals, representants dels Mitjans de Comunicació, Catedràtics d’Universitat i membres de la Comissió Permanent de la Fundació Bancaixa. En la selecció dels treballs s’ha valorat especialment la utilitat social, la qualitat, l’oportunitat, l’adequació a les demandes socials i la innovació de les accions a desenvolupar.

Enguany, Bancaixa destinarà a la seua Obra Social un total de 72 milions d’euros, el que suposa un increment superior al 24%, el que la converteix en la tercera caixa d’estalvis d’Espanya per fons destinats i en la de major creixement percentual d’este pressupost en el present any.