Convocatòria

10ª Convocatòria Capaços. Ajudes per a la inclusió de les persones amb discapacitat

Estat
Resolució

CaixaBank i Fundació Bancaixa han resolt la ‘10a Convocatòria Capaces’ amb la concessió de 150.000 euros a 15 projectes d'entitats locals que treballen en la Comunitat Valenciana per a millorar l'autonomia de les persones amb discapacitat.

La convocatòria, dotada econòmicament per l'entitat financera i a la qual s'han presentat aquest any 67 associacions, impulsa a entitats que treballen en qualsevol àmbit de la discapacitat (física, intel·lectual-cognitiva, sensorial, psíquica, malaltia mental i pluridiscapacitat) amb iniciatives alineades amb l'Agenda 2023 per al Desenvolupament Sostenible.

La ‘10a Convocatòria Capaces’ permet donar suport a projectes orientats a promoure la formació per a la millora de l'ocupabilitat, el suport a processos d'inserció laboral i autoocupació, l'acompanyament a les persones en els processos d'inserció en empreses i Centres Especials d'Ocupació, la promoció de l'autonomia personal, la inclusió en la comunitat i el suport psicosocial a l'entorn familiar.

El 67% de les iniciatives secundades enguany correspon a projectes d'inclusió social, mentre que els projectes centrats en la integració laboral suposen un 33% del total. El programa permet col·laborar amb deu associacions a la província de València, quatre a Alacant i una a Castelló.

Les iniciatives secundades enguany són:

Fotos

Vídeos