Convocatòria

40 Saló de Tardor de Fotografia

Estat
Resolució

Begoña Cosín, Antonio Bascón i Diego Pedra, guanyadors del 40 Saló de Tardor de Fotografia de Sagunt

El jurat de la 40 edició del Saló de Tardor de Fotografia de Sagunt, convocat per la Fundació Bancaixa a Sagunt, ha fallat els premis d'esta nova convocatòria amb la concessió del primer premi, dotat amb 900 euros, a Begoña Cosín Moya per la seua col·lecció fotogràfica Espectadores. El segon premi, de 450 euros, ha recaigut en Antonio Bascón Márquez per la sèrie El camino de la Fe, mentre que el tercer premi, de 300 euros, s'ha concedit a la col·lecció Niebla, presentada per Diego Pedra Benzal.

El jurat ha concedit també dos premis socials, categoria destinada als membres de l'agrupació fotogràfica ARSE de Sagunt. El primer d'ells, dotat amb 360 euros, ha recaigut en Carlos Correcher Garay i el segon, de 240 euros, ha sigut per a la fotografia realitzada per Salvador Moragón Martínez.

A esta edició del certamen fotogràfic s'han presentat 67 col·leccions de 49 autors procedents de tot el territori nacional. Quant al premi social s'han presentat 25 fotografies de 19 autors.

Les obres premiades, al costat d'una selecció del conjunt de fotografies presentades al certamen, formen part de l'exposició que la Fundació Bancaixa ofereix a la Casa Lluis Guarner, a Benifairó de les Valls del 9 al 23 de febrer de 2020

El jurat del XL Saló de Tardor de Fotografia de Sagunt ha estat integrat per Carmen Michavila Mas, Pablo Maroto Torralba, Rafael Blanca Rasero i Fernando Márquez Lerga, i presidit per Francisco Muñoz Antonino, president de la Comissió Delegada de Fundació Bancaixa a Sagunt