Convocatòria

42 Saló de Tardor de Fotografia de Sagunt

Estat
Resolució

Javier Arcenillas, Rubén Llopis i Cristina Antón, guanyadors del 42 Saló de Tardor de Fotografia de Sagunt

El jurat de la 42 edició del Saló de Tardor de Fotografia de Sagunt, convocat per la Fundació Bancaixa a Sagunt, ha fallat els premis d'aquesta nova convocatòria amb la concessió del primer premi, dotat amb 900 euros, a Javier Arcenillas, per la col·lecció Guate. El segon premi, de 450 euros, ha recaigut en Rubén Llopis, per la sèrie No se vende, se abandona, mentre que el tercer premi, de 300 euros, s'ha concedit a la col·lecció Blue Almost Green, presentada per Cristina Antón.

El jurat ha concedit també dos premis socials, categoria destinada als membres de l'agrupació fotogràfica ARSE de Sagunt. El primer d'ells, dotat amb 360 euros, ha recaigut en Juanjo Gallego i el segon, de 240 euros, ha sigut per a la fotografia realitzada per Mercedes Martínez.

A aquesta edició del certamen fotogràfic s'han presentat 60 col·leccions de 42 autors procedents de tot el territori nacional. Quant al premi social s'han presentat 36 fotografies de 18 autors.

Les obres premiades, al costat d'una selecció del conjunt de fotografies presentades al certamen, formaran part de l'exposició que la Fundació Bancaixa inaugurarà a la Casa Capellà Pallarés de Sagunt el pròxim 4 de novembre i que romandrà oberta al públic fins al dia 26 del mateix mes. L'exposició itinerarà amb posterioritat a la Casa Lluis Guarner, a Benifairó de les Valls, on es podrà visitar del 13 al 27 de febrer de 2022.

El jurat del XLII Saló de Tardor de Fotografia de Sagunt ha estat presidit per Alfonso Vicente Muñoz, president de la Comissió Delegada de Fundació Bancaixa, i integrat per Pablo Chacón Sanchis, Urbano Suárez, Jacobo Paia Sebastiá i Manuel Civera Gómez.

Fotos