Convocatòria

5ª Convocatòria Fundació Bancaixa – Bankia CAPAÇOS

Estat
Resolució
Fundació Bancaixa i Bankia donen suport a deu projectes d'inserció de persones amb diversitat funcional

Fundació Bancaixa i Bankia han resolt la cinquena ‘Convocatòria Capaços’ amb la concessió de 100.000 euros a un total de deu associacions sense ànim de lucre de la Comunitat Valenciana que desenvolupen projectes d'integració laboral i d'inclusió social de persones amb diversitat funcional. Els projectes estan orientats a la formació professional enfocada a l'ocupació, la inserció laboral, la creació de llocs de treball, la promoció de l'autonomia personal i el suport psicosocial a l'entorn familiar. La dotació de la convocatòria, aportada per Bankia, deriva de l'acord establit en matèria d'acció social amb Fundació Bancaixa, així com una part dels fons contemplats en les mesures alternatives de la Llei General de Discapacitat. El 40 % de les iniciatives donades suport enguany correspon a projectes d'integració laboral, mentre que els projectes centrats en la inclusió social suposen un 60 % del total. El programa permet col·laborar amb quatre associacions a la província de València, quatre a Alacant i altres dues a Castelló.

ENTIDAD PROYECTO
Asociación Ayuda a Personas con Enfermedad Mental de la Comunidad Valenciana (ACOVA)       Abriendo Puertas
ADIS-Asociación de Personas con Diversidad Funcional de Alicante Huertos inclusivos. Formación para el empleo
Patronato Intermunicipal Francisco Esteve (PIFE) DE Valencia Curso de formación de conserje/ordenanza