Convocatòria

6ª Convocatòria Fundació Bancaixa-Bankia CAPAÇOS

Estat
Resolució

Bankia i Fundació Bancaixa donen suport 15 projectes d'inserció de persones amb diversitat funcional

Bankia i Fundació Bancaixa han resolt la sisena ‘Convocatòria Capaces’ amb la concessió de 150.000 euros a 15 associacions sense ànim de lucre de la Comunitat Valenciana que desenvolupen projectes d'integració laboral i d'inclusió social per a persones amb diversitat funcional.

La dotació de la convocatòria, que enguany s'incrementa en 50.000 euros respecte a l'edició anterior, és aportada per Bankia dins de l'acord establit en matèria d'acció social amb la Fundació Bancaixa.
Els projectes donats suport estan orientats a la formació professional enfocada a l'ocupació, la inserció laboral, la creació de llocs de treball, la promoció de l'autonomia personal i el suport psicosocial a l'entorn familiar.
En la tipologia de projectes d'integració laboral s'han donat suport set programes als quals s'ha concedit un total de 70.000 euros. Les iniciatives donades suport d'integració laboral són:

En el camp de la inclusió social s'han donat suport huit iniciatives per un import total de 80.000 euros. Els programes que han rebut el suport de la convocatòria són:

El 47% de les iniciatives donades suport enguany correspon a projectes d'integració laboral, mentre que els projectes centrats en la inclusió social suposen un 53% del total. El programa permet col·laborar amb huit associacions a la província de València, quatre a Alacant i altres tres a Castelló.

Des de la seua posada en marxa, aquest programa d'ajudes de Bankia i Fundació Bancaixa ha permés donar suport 74 projectes d'associacions de la Comunitat Valenciana: 36 de València, 25 d'Alacant i 13 de Castelló.