Convocatòria

Estat
Inscripció
Del 19/10/2020 al 11/11/2020

Bankia i Fundació Bancaixa han llançat la setena convocatòria ‘Fundació Bancaixa- Bankia CAPACES’, dirigida a projectes d’associacions sense ànim de lucre de la Comunitat Valenciana centrats en el foment de la integració laboral i la inclusió social de les persones amb discapacitat.

La convocatòria té una dotació total de 150.000 euros aportats per Bankia que deriven de l’acord establit en matèria d’acció social amb la Fundació Bancaixa.

Esta edició donarà suport a un total de 15 programes d’integració laboral i inclusió social de persones amb discapacitat orientats a la formació professional enfocada a l’ocupació, la inserció laboral, la creació de llocs de treball, la promoció de l’autonomia personal i el suport psicosocial a l’entorn familiar.

Els projectes hauran de desenvolupar-se a la Comunitat Valenciana i el termini d’execució dels mateixos serà d’un màxim de nou mesos. A més, han de dirigir-se als següents col·lectius: persones amb discapacitat física, discapacitat intel·lectual-cognitiva, discapacitat sensorial, discapacitat psíquica-malaltia mental o persones amb pluridiscapacitat.

Poden presentar-se a esta convocatòria fins a l’11 de novembre totes les organitzacions privades sense ànim de lucre que tinguen seu o delegació permanent a la Comunitat Valenciana i que tinguen un mínim de tres anys d’antiguitat. Els projectes presentats seran posteriorment avaluats i la concessió d’ajudes es farà pública al desembre d’enguany.

En les seues sis convocatòries anteriors, este programa d’ajudes de Bankia i Fundació Bancaixa ha permés destinar prop de 750.000 euros a secundar 74 projectes d’associacions de la Comunitat Valenciana: 25 d’Alacant, 13 de Castelló i 36 de València.

Si vols estar a l’última inscriu-te a la nostra newsletter.