Convocatòria

7a Convocatòria Fundació Bancaixa Bankia CAPACES

Estat
Resolució

Bankia i la Fundació Bancaixa han resolt la setena ‘Convocatòria Capaces’ amb la concessió de 150.000 euros a 15 associacions sense ànim de lucre de la Comunitat Valenciana que desenvolupen projectes d'integració laboral i d'inclusió social per a persones amb diversitat funcional.

La dotació de la convocatòria és aportada per Bankia dins de l'acord establit en matèria d'acció social amb la Fundació Bancaixa. Els projectes secundats estan orientats a la formació professional enfocada a l'ocupació, la inserció laboral, la promoció de l'autonomia personal i el suport psicosocial a l'entorn familiar.

Enguany, els projectes s'han adaptat en molts casos a noves necessitats ocasionades pels problemes que ha generat l'actual pandèmia sanitària de la Covid19, que ha despertat la urgència de potenciar aspectes com les noves tecnologies en un dels col·lectius més afectats per la situació d'emergència sanitària.

El 47% de les iniciatives secundades enguany correspon a projectes d'integració laboral, mentre que els projectes centrats en la inclusió social suposen un 53% del total. El programa permet col·laborar amb deu associacions a la província de València, dues a Alacant i altres tres a Castelló.

En la tipologia de projectes d'integració laboral s'han secundat set programes als quals s'ha concedit un total de 70.000 euros. Les iniciatives secundades d'integració laboral són:

En el camp de la inclusió social s'han secundat huit iniciatives per un import total de 80.000 euros. Els programes que han rebut el suport de la convocatòria són:

Des de la seua posada en marxa, aquest programa d'ajudes de Bankia i Fundació Bancaixa ha permés secundar 89 projectes d'associacions de la Comunitat Valenciana: 46 de València, 27 d'Alacant i 16 de Castelló.

Vídeos