Convocatòria

Ajudes per a la integració de les persones amb discapacitat

Estat
Resolució

CaixaBank i Fundació Bancaixa han resolt la ‘8a Convocatòria CAPAÇOS’, dotada amb 150.000 euros, amb la selecció de 15 projectes d'entitats locals que treballen en la Comunitat Valenciana per a millorar el desenvolupament personal de les persones amb diversitat funcional.

L'objectiu del programa d'ajudes CAPAÇOS, al qual s'han presentat 64 projectes, és promoure la integració laboral i la inclusió social de les persones amb discapacitat.

Les iniciatives presentades i recolzades en la tipologia d'integració laboral promouen la formació professional enfocada a l'ocupació, la inserció laboral i la creació de llocs de treball. Per part seva, en la tipologia d'inclusió social, l'objectiu és afavorir l'autonomia personal i el suport psicosocial a l'entorn familiar.

El programa d'ajudes es dirigeix a entitats que treballen en tots els àmbits de la discapacitat (física, intel·lectual-cognitiva, sensorial, psíquica, malaltia mental i pluridiscapacitat).

En les seves vuit edicions, aquesta convocatòria ha permès destinar 1.050.000 euros a secundar 104 projectes d'associacions de la Comunitat Valenciana.

Les iniciatives secundades per aquesta convocatòria han estat:

Vídeos