Convocatòria

Ajudes per a la integració de les persones amb diversitat funcional

Estat
Resolució

Coincidint amb la celebració del Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat, que té lloc demà 3 de desembre, CaixaBank i Fundació Bancaixa han resolt la ‘9a Convocatòria Capaces’ amb la concessió de 150.000 euros a 15 projectes d'entitats locals que treballen en la Comunitat Valenciana per a millorar l'autonomia de les persones amb diversitat funcional.

La convocatòria, dotada econòmicament per l'entitat financera i a la qual s'han presentat aquest any 54 associacions, permet donar suport a iniciatives orientades a la formació professional enfocada a l'ocupació, la inserció laboral, la promoció de l'autonomia personal i el suport psicosocial a l'entorn familiar.

El 53% de les iniciatives secundades enguany correspon a projectes d'inclusió social, mentre que els projectes centrats en la integració laboral suposen un 47% del total. El programa permet col·laborar amb deu associacions a la província de València, quatre a Alacant i una a Castelló.

Les iniciatives secundades enguany són:

Fotos

Vídeos