Convocatòria

Estat
Inscripció
Del 31/07/2020 al 16/10/2020

La Fundació Bancaixa llança a Segorbe una nova edició dels seus programes Beques de Mobilitat i Ajudes a la Investigació 2020. La presentació de candidatures a totes dues convocatòries es troba ja oberta i es poden presentar treballs fins al pròxim 16 d’octubre.

Les Beques de Mobilitat 2020 ofereixen tres beques per a estades en centres nacionals i/o estrangers, amb una dotació de 2.000 euros cadascuna. La convocatòria està dirigida a graduats, llicenciats, diplomats i estudiants de les comarques de l’Alt Palància i Alt Millars que pretenen completar, ampliar i actualitzar la seua formació en qualsevol camp d’activitat, mitjançant estades en centres nacionals i/o estrangers.

La Fundació Bancaixa Segorbe convoca, al seu torn, una nova edició de les Ajudes a la Investigació 2020, mitjançant la qual es concedeix una ajuda de 3.000 euros al millor projecte de tesi o investigació, l’objecte d’estudi de la qual es referisca a les poblacions de les comarques de l’Alt Palància i Alt Millars. La convocatòria està dirigida a graduats, llicenciats i diplomats d’aquestes comarques, ja en possessió del títol, que es troben realitzant un projecte d’investigació doctoral; a titulats que, fins i tot no sent naturals d’aquestes comarques, estiguen executant un estudi científic sobre aquests territoris; i a persones físiques o jurídiques que estiguen realitzant un estudi que contribuïsca al desenvolupament cultural i social de totes dues comarques.

La presentació de candidatures pot realitzar-se per via electrònica a l’email segorbe@fundacionbancaja.es. La resolució de totes dues convocatòries es farà pública abans del 31 de desembre de 2020.

Si vols estar a l’última inscriu-te a la nostra newsletter.