Convocatòria

Beques de Mobilitat i Ajudes a la Investigació Segorbe 2020

Estat
Resolució

Fundació Bancaixa, a través de la seua Comissió Delegada de Segorbe, ha fet hui lliurament de les Beques de Mobilitat 2020 i de l'Ajuda a la Investigació 2020, que han permés concedir beques a quatre persones de la comarca amb l'objectiu d'impulsar la formació i contribuir al desenvolupament econòmic de la seua zona d'actuació.

En concret, el programa de mobilitat ha permés la concessió de tres beques de 2.000 euros cadascuna als estudiants Clara Lluna Marco, per a realitzar el Màster en Investigació Mèdica en l'U. Uppsala (Suècia); Carlos Poló Barceló, per a realitzar el Màster Ciència de Gestió d'Empreses en la Univ. Nijmegen (Països Baixos); i Adriana Silvestre Plora, que realitzarà el Màster de Química Orgànica en la Universitat de Granada.

D'altra banda, el programa d'ajuda a la investigació ha permés concedir una beca de 3.000 euros a Adrián Sánchez Pinar, pel seu projecte d'investigació Els municipis de la Comarcal de l'Alt Palància en la primera meitat del segle XX Desenvolupament dels partits polítics i transformacions econòmiques i socials.

El jurat d'aquesta edició del programa, que compleix ja 30 anys d'història, ha estat compost per membres de la Comissió Delegada de Fundació Bancaixa a Segorbe al costat dels experts Vicente Gómez Benito, professor d'història i geografia en l'IES Alt Palància, catedràtic de Geografia i Història i doctor en Història Contemporània; i Vicente Palomar Macián, professor d'història en l'IES Alt Palància, director del Museu de Segorbe i arqueòleg municipal del mateix municipi.