Convocatòria

Estat
Inscripció
Del 20/07/2020 al 04/09/2020

La Fundació Bancaixa Sagunt convoca tres beques per a estades en centres nacionals i/o estrangers, amb una dotació de 1.000 euros cadascuna.

La present convocatòria està dirigida a graduats, llicenciats, diplomats i estudiants residents a la comarca del Camp de Morvedre que pretenen completar, ampliar i actualitzar la seua formació en qualsevol camp d’activitat, mitjançant estades en centres nacionals i/o estrangers.

La presentació de sol·licituds pot realitzar-se fins al 4 de setembre de manera telemàtica a la següent adreça de correu electrònic: capella.pallares@fundacionbancaja.es

Per a consultar i informació està disponible el telèfon 96 064 58 59.

La resolució es farà pública abans del 31 d’octubre de 2020. Informació completa de la convocatòria en les bases adjuntes.

Si vols estar a l’última inscriu-te a la nostra newsletter.