Convocatòria

Beques de mobilitat Sagunt 2023

Estat
Resolució

El programa Beques de Mobilitat 2023 de la Comissió Delegada de la Fundació Bancaixa a Sagunt s'ha resolt amb la concessió de tres beques, amb una dotació de 1.000 euros cadascuna, a Paula Mor Llombart, Marta Suárez Luesma i Josep Ripollés Larriba, els qui podran ampliar la seua formació en centres nacionals i/o estrangers.

La beca està dirigida a graduats, llicenciats, diplomats i estudiants residents a la comarca del Camp de Morvedre que pretenen completar, ampliar i actualitzar la seua formació en qualsevol camp d'activitat .

El jurat d'enguany ha estat presidit per Alfonso Muñoz, president de la Comissió Delegada de la Fundació Bancaixa a Sagunt, i integrat per Fernando Márquez, María Begoña Adam i Manuel Civera.