Convocatòria

Beques d’Investigació i Mobilitat Fundació Bancaixa Sogorb 2018

Estat
Resolució

Fundació Bancaixa, a través de la seua Comissió Delegada de Sogorb, ha fet hui lliurament de les Beques de Mobilitat 2018 i de l'Ajuda a la Investigació 2018, que han permés concedir beques a quatre persones de la comarca amb l'objectiu d'impulsar la formació i contribuir al desenvolupament econòmic de la seua zona d'actuació.

En concret, el programa de mobilitat ha permés la concessió de tres beques de 2.000 euros cadascuna als estudiants Ángela Mínguez Gómez, per a realitzar tercer i quart any de la carrera International Business de la Universitat de València en la Hochschule Bremen (Alemanya); María Orduña Simón, que realitzarà el tercer curs de la carrera de Traducció i Mediació Interlingüïstica de la Universitat de València en la Université de Nice-Sophia Antipolis (França); i Judit Gil Martí, que realitzarà el tercer curs del Grau de llengües modernes i les seues literatures de la Universitat de València en l'Alma mater Studiorum Università di Bologna (Itàlia).

D'altra banda, el programa d'ajuda a la investigació ha permés concedir una beca de 3.000 euros a Santiago Díaz Santamaría, pel seu projecte de tesi en l'àrea de pedagogia “La intervenció psicopedagògica assumida com a camp integrador de la convergència didàctica-terapèutica musical per a la millora cognitiva i d'inclusió social de persones amb DCA”.