Convocatòria

Beques d’Investigació i Mobilitat Fundació Bancaixa Sogorb 2019

Estat
Resolució

Fundació Bancaixa, a través de la seua Comissió Delegada de Segorbe, ha resolt les Beques de Mobilitat 2019 i de l'Ajuda a la Investigació 2019, que han permés concedir beques a quatre persones de la comarca amb l'objectiu d'impulsar la formació i contribuir al desenvolupament econòmic de la seua zona d'actuació.

En concret, el programa de mobilitat ha permés la concessió de tres beques de 2.000 euros cadascuna als estudiants Javier Zarzoso Foj per a realitzar el quart curs de la doble titulació en Farmàcia i Nutrició de la Universitat de València a Hamburg (Alemanya); Álvaro Marín Silvestre, que realitzarà el Màster d'Energia Solar en la Universitat d'Almeria; i a María Áurea Soriano Collado, que cursarà el Màster Professor d'Educació Secundària i Batxillerat, FP i Ensenyament d'Idiomes.

D'altra banda, el programa d'ajuda a la investigació ha permés concedir una beca de 1.500 euros a Fernando Bolós Doñate, pel seu projecte d'investigació La relació de l'art, el patrimoni, l'educació artística i la creació contemporània amb el paisatge rural i els seus habitants. Cap a una custòdia cultural de l'entorn comarcal.