Convocatòria

II Convocatòria de Medi ambient i Desenvolupament Sostenible, dotada amb 150.000 euros

Estat
Inscripció
Del 01/09/2020 al 30/09/2020

Bankia i Fundació Bancaixa llançaran el mes vinent de setembre la ‘II Convocatòria de Medi ambient i Desenvolupament Sostenible’, amb l’objectiu de secundar amb 150.000 euros, 50.000 euros més que en la primera edició, projectes mediambientals a la Comunitat Valenciana compromesos amb el desenvolupament sostenible i la conservació de la naturalesa.

La convocatòria, que estarà oberta a partir del pròxim 1 de setembre i fins al 21 d’aqueix mateix mes, va dirigida a recolzar projectes que fomenten la conservació, el restabliment i l’ús sostenible dels ecosistemes terrestres, marins i d’aigua dolça; que ajuden a reduir i reciclar residus, especialment els plàstics; i que fomenten la innovació tecnològica encaminada a reduir o evitar el mal ambiental. Entre altres aspectes, es valorarà positivament l’impacte en la reducció de petjada de carboni.

Les ajudes seran destinades a entitats privades no lucratives, els estatuts de les quals recullen fins de protecció de la naturalesa i el medi ambient a les províncies d’Alacant, Castelló i València. Les sol·licituds podran presentar-se de manera online a través de les webs de Bankia En Acción i Fundació Bancaixa.

Els projectes, que podran ser finançats amb una quantia màxima de 20.000 euros cadascun, seran valorats per un jurat compost per representants de la Fundació, de Bankia i d’una assessoria tècnica especialitzada, i la resolució es donarà a conéixer al novembre.

Si vols estar a l’última inscriu-te a la nostra newsletter.