II Convocatòria de Medi ambient i Desenvolupament Sostenible, dotada amb 150.000 euros
Convocatòria

Estat
Inscripció
Del 01/09/2020 al 21/09/2020

Bankia i la Fundació Bancaixa han obert el termini de la ‘II Convocatòria de Medi ambient i Desenvolupament Sostenible’, amb l’objectiu de secundar amb 150.000 euros, 50.000 euros més que en la primera edició, projectes mediambientals a la Comunitat Valenciana compromesos amb el desenvolupament sostenible i la conservació de la naturalesa.

La convocatòria, que està oberta des de l’1 fins al 21 de setembre, va dirigida a recolzar projectes que fomenten la conservació, el restabliment i l’ús sostenible dels ecosistemes terrestres, marins i d’aigua dolça; que ajuden a reduir i reciclar residus, especialment els plàstics; i que fomenten la innovació tecnològica encaminada a reduir o evitar el mal ambiental. Entre altres aspectes, es valorarà positivament l’impacte en la reducció de petjada de carboni.

Les ajudes seran destinades a entitats privades no lucratives, els estatuts de les quals recullen fins de protecció de la naturalesa i el medi ambient a les províncies d’Alacant, Castelló i València. Les sol·licituds es presenten de manera online a través del formulari disponible en la siquiente pàgina Bankia En Acció

Els projectes, que podran ser finançats amb una quantia màxima de 20.000 euros cadascun, seran valorats per un jurat compost per representants de la Fundació, de Bankia i d’una assessoria tècnica especialitzada, i la resolució es donarà a conéixer al novembre.

Si vols estar a l’última inscriu-te a la nostra newsletter.