Convocatòria

Estat
Inscripció
Del 08/09/2021 al 30/09/2021

La Fundació Bancaixa i CaixaBank han obert el termini de la III Convocatòria Mediambiental per a donar suport a projectes encaminats a la millora del patrimoni natural a la Comunitat Valenciana a través de la protecció de la biodiversitat, la lluita contra la despoblació en el medi rural, la innovació ambiental i l’impuls a l’economia circular.

Les entitats privades sense ànim de lucre que tinguen entre els seus fins la protecció del medi ambient podran presentar a aquesta convocatòria les seues iniciatives en el territori de la Comunitat Valenciana entre el 8 i el 30 de setembre a les 14 hores.

La convocatòria, que compta amb una dotació total de 150.000 euros, va dirigida a recolzar projectes en quatre àmbits:

Biodiversitat. Projectes que fomenten la conservació, restauració i l’ús sostenible dels ecosistemes (terrestres, marins i d’aigua dolça), així com la posada en valor dels serveis que proporcionen. En particular, projectes que fomenten la conservació dels boscos, els aiguamolls, les muntanyes, els sòls, o la fauna amenaçada o en perill.

Desenvolupament rural. Projectes que previnguen la despoblació rural a través de la generació d’ocupació verda sota un enfocament de gestió sostenible dels recursos i de generació d’impacte social i ambiental positius.

Innovació ambiental. Projectes que proposen solucions tecnològiques innovadores en processos i productes (béns i serveis) per a reduir o evitar l’emissió de gasos d’efecte d’hivernacle i la petjada ecològica.

Economia circular. Projectes que ajuden a reduir i reciclar residus, amb esment especial als plàstics.

Les sol·licituds es presenten de manera en línia a través del formulari disponible en aquesta mateixa pàgina.

Si vols estar a l’última inscriu-te a la nostra newsletter.