Convocatòria

III Convocatòria Mediambiental Fundació Bancaixa – CaixaBank

Estat
Resolució

CaixaBank i Fundació Bancaixa han resolt la ‘III Convocatòria Mediambiental’ amb la concessió de 150.000 euros a 10 projectes mediambientals en la Comunitat Valenciana compromesos amb la millora del patrimoni natural, a través de la protecció de la biodiversitat, la innovació ambiental i la lluita contra la despoblació.

Els projectes presentats i seleccionats s'emmarquen dins de diferents tipologies, com la biodiversitat (conservació i ús sostenible dels ecosistemes), l'economia circular (reducció i reciclatge de residus, especialment plàstics), la innovació ambiental (tecnologies útils per a reduir o evitar el mal ambiental), així com el repte demogràfic vinculat a l'impacte ambiental.

Les entitats seleccionades en aquesta edició han estat:

Vídeos