Convocatòria

XXV Saló Fotogràfic Ciutat de Segorbe

Estat
Resolució

José Ramón Luna i José Vicente Llop, guanyadors del XXV Saló Fotogràfic Ciutat de Segorbe

El jurat del XXV Saló Fotogràfic Ciutat de Segorbe ha fallat els premis d'aquesta nova convocatòria amb la concessió del premi en la secció de temàtica lliure, dotat amb 750 euros, a José Ramón Luna De la Ossa, per la seua obra Time. En la secció dedicada a les obres que tenen per tema aspectes de la comarca de l'Alt Palància o de l'Alt Millars, el guardó, dotat amb 600 euros, s'ha concedit a José Vicente Llop Tejadillos, per l'obra Gegant.

A aquesta edició del certamen fotogràfic de Fundació Bancaixa a Segorbe s'han presentat un total de 161 fotografies de 31 autors, de les quals 55 ha sigut de temàtica comarcal i altres 106 de temàtica lliure. La participació ha permés comptar amb treballs procedents de diferents províncies espanyoles: València, Castelló, Barcelona, Ciudad Real, Saragossa, Sevilla, Àlaba, Navarra, Madrid i Conca.

Les obres premiades, al costat d'una selecció del conjunt de fotografies presentades al certamen, formaran part de l'exposició que la Fundació Bancaixa inaugurarà a la Casa Garcerán de Segorbe el pròxim 12 de novembre i que romandrà oberta al públic fins al 6 de gener de 2021.

El jurat del XXV Saló Fotogràfic Ciutat de Segorbe ha estat integrat pels professionals Susana Mar, José Andrés Saiz i Pollobarba; en nom de Fundació Bancaixa, per Vicente Martínez Molés, president de la Comissió Delegada de Fundació Bancaixa a Segorbe, i David Montoliu Torán, membre de la comissió; per part de l'Ajuntament de Segorbe, Ángeles Gómez Máñez, regidora de Turisme, CADES, Piscines, Càmping, Participació ciutadana, Comunicació i Noves Tecnologies.