Convocatòria

Estat
Inscripció
Del 17/05/2021 al 23/07/2021

Fundació Bancaixa col·labora, un any més, amb els Premis Literaris Ciutat d’Alzira i una nova edició del Premi Fundació Bancaixa de Narrativa Juvenil, que enguany celebra la seua vint-i-sisena edició.

En aquesta nova edició, els candidats podran presentar els seus treballs fins al 23 de juliol i ho podran fer en format electrònic.

Poden optar a aquest guardó, dotat amb 5.000 euros, les novel·les o relats de narracions en valencià, o qualsevol altra varietat de la llengua, destinades a un públic lector d’entre 14 i 17 anys. Els originals han de tindre una extensió mínima de 80 pàgines i una màxima de 120.

El veredicte del jurat, que conformaran Joanjo Garcia, Ramon Ferrer, Gonçal López-Pampló, Alícia Martí i Fina Masgrau., es farà públic el 5 de novembre de 2021. El text guardonat serà publicat per Edicions Bromera en una de les seues col·leccions juvenils.

En l’anterior edició de 2020, el premi va recaure sobre Juanjo García per la seua obra Els adéus del Jaguar.

Si vols estar a l’última inscriu-te a la nostra newsletter.