Convocatòria

XXXIII Convocatòria d’Ajudes, Beques i Premis Fundació Bancaixa Segorbe

Estat
Resolució

La Comissió Delegada de la Fundació Bancaixa a Segorbe ha resolt el seu programa beques de 2023 amb la concessió de cinc ajudes a persones de la comarca de l'Alt Palància i l'Alt Millars per a impulsar la formació fora de la Comunitat Valenciana i per a reconéixer trajectòries destacades per la seua excel·lència acadèmica.

En concret, el programa de Beques de Mobilitat ha destinat tres ajudes, de 2.000 euros cadascuna, a Adriana Soria Villalba, per a realitzar el Màster en Investigació Biomèdica Traslacional en Vall D´Hebron; Carla Vicente López, per a cursar el tercer any el Grau de Comunicació en la Universitat de Lilla, França; i Estefanía Torres Baena, per al primer curs del Grau de Bioquímica en la Universitat Autònoma de Barcelona.

Al costat d'estes beques, l'entitat ha resolt la segona edició dels Premis d'Excel·lència Acadèmica, unes beques que tenen com a objectiu reconéixer els mèrits d'estudiants de 2n de Batxillerat i 4t d'ESO de centres educatius reglats de les comarques de l'Alt Palància i Alt Millars que hagen cursat els seus estudis amb excel·lent rendiment acadèmic.

Este programa ha permés concedir un premi de 250 euros a Gabriel Requeni Ballestar de 4a de l'ESO i un altre per import de 500 euros a Carmen Guillén Saz, de 2n de Batxillerat.

El jurat per a la valoració i concessió d'estes beques ha estat presidit per Teresa Cándido Clemente, vocal de la Comissió Delegada de la Fundacion Bancaixa a Segorbe; i format per Vicente Gómez Benedito, professor d'història i geografia en l'IES Alt Palància, catedràtic de Geografia i Història i doctor en Història Contemporània; Agustín Serrano Durbá, uròleg infantil pediàtric de l'Hospital de la Salut a València; Silvia Clemente Roca, cap del departament de biologia i geologia de l'IES Jérica-Viver; i Mª José Arnau Cosín, de la Comissió Delegada de la Fundació Bancaixa a Segorbe, en qualitat de secretària.