Demà finalitza el trasllat de les obres de Sorolla a Màlaga

Demà s’acabarà el trasllat de les obres de l’exposició Sorolla. Visió d’Espanya al Centre d’Art Contemporani de Màlaga, on podran veure’s a partir del pròxim 19 de juliol fins al 21 de setembre. L’últim camió amb les obres del pintor valencià està previst que arribe cap a les 13:00 hores.

Els quadres viatgen sense ser desmuntats dels bastidors en caixes específiques a fi de garantir-ne la màxima seguretat. A més, són transportats en camions equipats amb un modern sistema de control i seguiment per GPS, que permet visualitzar la posició exacta i la velocitat dels vehicles.

Quan estiguen els 14 llenços al Centre d’Art Contemporani de Màlaga, començaran els treballs de muntatge de l’exposició; posteriorment, les obres hauran de romandre uns dies aclimatant-se a les condicions de temperatura de la nova ubicació abans de la inauguració.

L’entrada a l’exposició serà lliure i gratuïta, i podrà veure’s de dimarts a diumenge de 10:00 a 21:00 hores, ininterrompudament, a fi de facilitar l’entrada al nombre més gran possible de visitants. Els dilluns l’exposició estarà tancada.

S’ha posat a disposició del públic interessat un telèfon d’informació general de l’exposició: 902 92 99 73. Esta atenció telefònica estarà funcionant de dilluns a diumenge de 9:00 a 21:00 hores. Per a reserves de grups (associacions i col·legis) el telèfon serà el mateix i en eixe horari, i les reserves poden fer-se des de hui mateix.

El pressupost de l’Obra Social de Bancaixa per a 2008 supera els 85 milions d’euros, la xifra més alta destinada en la història per l’entitat financera, i suposa un 13,8% més en relació al pressupost de l’any anterior. Esta quantitat es distribuirà en tres línies d’acció fonamentals: Joves, Cultura i Desenvolupament Social.