El Betlem Bancaixa tanca les seues portes, a la Plaça de Dins d’Alcoi, després de rebre 86.375 visitants

El Betlem Bancaixa va tancar ahir diumenge les seues portes en la seua ubicació de la Plaça de Dins d’Alcoi, on es va inaugurar el passat 27 de novembre i on ha estat exposat amb massiva afluència de públic. Durant este període, 86.375 persones han visitat, a Alcoi, el conjunt escultòric nadalenc, que l’Obra Social de Bancaixa porta mostrant per Espanya des de 1996. El dia de màxima afluència va ser el dilluns 6 de desembre, Dia de la Constitució, amb 2.915 persones.

El Betlem Bancaixa mostra amb més de 1.200 figures els moments més importants del naixement de Jesús. Este conjunt nadalenc condueix el visitant per un recorregut cronològic, que engloba l’Anunciació de Natzaret, el Naixement de Jesús a Betlem, l’Adoració dels Reis Mags i els pastors, i la Fugida a Egipte davant de l’acaçament d’Herodes. Al llarg de les seues 14 edicions, el viatge del Betlem Bancaixa per diverses capitals espanyoles ha atret a més d’1,3 milions de persones. La seua condició d’itinerant ha permés acostar esta instal·lació nadalenca a les ciutats de València, Alacant, Segorbe, Madrid, Barcelona, Castelló, Palma de Mallorca, Albacete, Canàries, Sevilla, Tarragona, Elx i Alcoi.