El Centre de Transfusió lliura els premis de dibuix del programa educatiu Missatgers Solidaris

El director del Centre de Transfusió de la Comunitat, el doctor Roberto Roig, ha lliurat aquest matí els premis als guanyadors del IV concurs de dibuix del projecte educatiu Missatgers Solidaris, en un acte celebrat a la Fundació Bancaixa.

En el lliurament l’han acompanyat el president de la Federació de Donants, Manuel Martínez, el cap de Projectes Educatius de l’Ajuntament de València, Miguel Puchalt, i la gestora de Desenvolupament Social de la Fundació Bancaixa, Margarita Montañés.

Aquesta és la quarta edició d’un curs que va sorgir amb l’objectiu principal de conscienciar la societat, des de la infància, de la importància de la donació de sang per a salvar la vida als malalts. Una iniciativa que ha crescut any rere any. De fet, des que es va posar en marxa, ja han participat en aquest programa educatiu quasi 18.000 escolars.

És un programa del Centre de Transfusió que ha pogut progressar gràcies al conveni de col·laboració entre la Federació de Donants de Sang i l’Ajuntament de València, així com amb el patrocini de Fundació Bancaixa.

En el concurs de dibuix es valora la creativitat de l’alumne a l’hora de manifestar una representació de la donació de sang i el seu missatge de conscienciació.

Enguany, el primer premi del primer cicle ha sigut per a Mario López Yánez, de segon curs de primària de l’Academia Jardín. El guanyador del segon cicle ha sigut Pablo Navarro García, de 4t de primària del Liceo Corbí; i finalment, Antonio de Haro Prieto ha sigut el vencedor dins del tercer cicle de 5é curs del col·legi Esclaves de Maria.