El ‘Dimarts Emprenedor’ de Bancaixa se submergeix en les noves tecnologies amb un cicle dedicat a empreses 2.0

Bancaixa ha ampliat el seu programa anual de conferències del ‘Dimarts Emprenedor’ amb la creació d’un nou cicle que se centrarà exclusivament en el món de les empreses 2.0, amb xarrades dirigides a aquells emprenedors interessats per les noves tecnologies que han revolucionat el concepte de l’ empreniment en l’actualitat. Els nous ‘Dimarts Emprenedor 2.0′ estaran protagonitzats per emprenedors i empreses d’este entorn tecnològic des de la perspectiva de diferents camps empresarials (cultura, programari lliure, videojocs, social…).

Bancaixa posa en marxa este nou cicle del ‘Dimarts Emprenedor 2.0′ amb una primera conferència que oferirà Ricardo Montesa, fundador de Brainstorm Multimedia, demà al Centre Cultural Bancaixa de València. Montesa, enginyer industrial per la Universitat Politècnica de València, pronunciarà la conferència “Brainstorm: creació de mons virtuals per a televisió i cine”. Montesa es va transformar en emprenedor en companyia dels seus germans fundant Montesa 3 i, després d’un llarg camí, ha arribat a ser líder, amb la seua empresa Brainstorm Multimedia, al món de la creació i ús d’escenaris virtuals de televisió i de la indústria cinematogràfica.

Els assistents a la conferència tindran l’oportunitat de conèixer Brainstorm Multimedia, una referència mundial al món audiovisual amb el desplegament i aplicació de la seua tecnologia valenciana. Les solucions de programari –software- de Brainstorm han estat utilitzades per directors com Steven Spielberg o George Lucas.

L’emprenedor, l’empresa del qual treballa amb les principals cadenes de televisió a nivell internacional, mostrarà el seu recorregut empresarial, des dels seus principis com a animador 3D per a TVE i Canal 9 TV fins al salt internacional.

La conferència de Ricardo Montesa tindrà lloc demà, 23 de març a les 19 hores, a la Sala Ausiàs March del Centre Cultural Bancaixa de València. L’entrada és de caràcter lliure i gratuït, amb aforament limitat.