Els Sorolla “s’apaguen” en favor del canvi climàtic

Bancaixa se suma a l’apagada elèctrica en favor del canvi climàtic que tindrà lloc esta vesprada de 20:00 a 20:05 hores, amb motiu de la presentació a València de l’informe científic de les Nacions Unides sobre el canvi climàtic.

Amb el lema “Enfront del canvi climàtic, actua ja”, l’entitat apagarà durant eixos cinc minuts els llums del Centre Cultural Bancaixa i dels edificis principals de Castelló, València i Alacant.

A les persones que en eixos moments es troben visitant l’exposició Sorolla, Visió d’Espanya se’ls informarà prèviament per megafonia de l’apagada, que no afectarà en cap cas a les mesures de seguretat de l’edifici.

Bancaixa, que ja va participar en l’apagada que va tindre lloc el passat mes de febrer, potencia així la seua política de Responsabilitat Social Corporativa, el principal objectiu de la qual és contribuir al desenvolupament sostenible mitjançant una política mediambiental compromesa amb la preservació de l’entorn mitjançant objectius d’eficiència energètica.

En este sentit, l’entitat disposa de sistemes de gestió mediambiental per promoure un ús més eficient dels recursos naturals i afavoreix el desenvolupament i difusió de tecnologies respectuoses amb el mediambient incorporant aspectes ambientals per minimitzar els riscs i els impactes ambientals significatius en els processos bàsics de l’activitat.

Així mateix, en línia amb la seua política mediambiental, Bancaixa ofereix formació als seus empleats per sensibilitzar i promoure la participació d’estos en la protecció i conservació del mediambient.