Exposició

Castañer

Del 23/02/2017 al 01/05/2017
Centre
Sala d'exposicions "Casa Garcerán"
Colón, 23, Sogorb

Fundació Bancaixa ha presentat a Sogorb l’exposició Castañer, una mostra de 36 pintures a l’oli realitzades per aquest artista sogorbí. La presentació, que ha sigut a càrrec del president de la Comissió Delegada de Fundació Bancaixa a Sogorb, Vicente Hervás, i del propi pintor, José Castañer, ha estat presidida per l’alcalde de Sogorb, Rafael Magdalena.

La mostra es podrà visitar fins al pròxim 1 de maig en la Casa Garcerán i ofereix un recorregut per paisatges de localitats de l’Alt Palancia i la Comunitat Valenciana, així com per bodegons de caràcter realista.

José Castañer Bolumar (Sogorb, 1952) comença la seua marxa artística en 1984. De formació autodidacta, al llarg de la seua trajectòria ha participat en nombroses exposicions individuals i col·lectives, en les quals ha obtingut diversos premis i esments d’honor.

L’exposició Castañer pot visitar-se de manera gratuïta els divendres, dissabtes i vespres de festiu en horari de 17 a 20 hores i els diumenges i festius de 12 a 13:30 hores i de 17 a 20 hores.