Exposició

Del 10/07/2020 al 21/08/2020
Centre
Casa de Cultura Capellà Pallarés
Caballers, 12 ,Sagunt (Valencia)
Horari

De dilluns a divendres de 17 a 21 h.

Normes de visita a l'exposició.

Entrades

Entrada Gratuïta

L’exposició ENFOC ARSE, una mostra organitzada per l’Agrupació Fotogràfica Arse de Sagunt i que compta amb la col·laboració de la Fundació Bancaixa, recull una selecció de 47 fotografies de diversa temàtica realitzades per membres d’aquesta agrupació fotogràfica.

La vicepresidenta de l’agrupació, Begoña Cosín Moya, descriu així el tema central d’aquesta proposta: “La definició de la RAE diu que enfocar és centrar en el visor d’una càmera fotogràfica la imatge que es vol obtindre, però enfocar, per a un fotògraf, és molt més: és captar un moment irrepetible, l’efímer i l’etern, una història, un detall, el quotidià i l’excepcional. En aquesta exposició, cada soci ha dirigit el seu enfocament a allò que li ha cridat l’atenció i ha capturat aqueixa imatge com a forma d’expressió lliure’’.

El Grup Fotogràfic Arse naix a Sagunt en 1983 i, des de llavors, realitza multitud d’activitats com a exposicions, cursos, xarrades, tallers, eixides, lligues fotogràfiques, publicacions, agermanaments, etc. El grup, que actualment compta amb 85 socis, té com a objectius principals ampliar les activitats formatives, fomentar la fotografia a nivell local i ser presents en l’agenda cultural de la localitat.