Exposició

Centre
Fundació Bancaixa
Plaça de Tetuan, 23, València

Valencia Basket posa el colofó final a les celebracions per a commemorar el seu 30è aniversari amb l’exposició fotogràfica Valencia Basket: l’èxit de l’esforç, que es pot visitar en el Centre Cultural Bancaixa des del 30 de juny fins al pròxim 23 de juliol.

L’exposició, que compta amb el patrocini de Bankia i la col·laboració de la Fundació Bancaixa, recupera algunes de les imatges més icòniques de les quals es van exposar en l’exposició 30 anys taronja, que durant tota la temporada s’ha estat movent per tota la Comunitat Valenciana, i li afig l’aparició d’altres imatges que ja són història de l’entitat i que s’han produït en la temporada que acabem de finalitzar. Un recorregut visual al llarg de 34 fotografies inèdites i diferents, ja que totes les fotografies tenen una grandària major que les de les instantànies que es podien veure en l’exhibició que recorria els 30 anys d’història de l’entitat.

A més de les imatges, el Centre Cultural Bancaixa serà el primer espai en el qual s’exposaran junts els cinc trofeus que Valencia Basket ha guanyat en els seus 30 anys d’història: la Copa del Rei 1998, els guardons de les Eurocup dels anys 2003, 2010 i 2014 i el recent títol de la Lliga Endesa 2017. Éste últim estarà present en l’exposició fins al dijous 20 de juliol.

L’exposició, d’entrada gratuïta, es pot visitar de dilluns a dissabte de 10 a 14 i de 17 a 21 hores, i els diumenges de 10 a 14 hores. El dissabte 22 de juliol l’horari s’amplia fins a la 1 de la matinada amb motiu de la celebració de la Gran Nit de Juliol dins de les activitats de la Gran Fira de València. L’accés es realitza per la porta situada en el carrer General Tovar, cantonada amb el carrer del Mar.