Exposició

Exposició XIX Saló Fotogràfic “Ciutat de Segorbe”

Del 25/09/2014 al 30/10/2014
Centre
Sala d'exposicions "Casa Garcerán"
Colón, 23, Segorbe

Fundació Bancaixa presenta a Segorbe l’exposició del XIX Saló Fotogràfic Ciutat de Segorbe, que es podrà visitar en la Casa Garcerán fins al pròxim 30 d’octubre. L’exposició inclou les obres premiades en esta edició del certamen junt amb una selecció del conjunt total de fotografies presentades.

En esta edició, el premi en la secció de temàtica lliure, dotat amb 600 euros, ha recaigut en José Vicente Llop, per la seua obra Crida perduda. En la secció dedicada a les obres que tenen per tema aspectes de la comarca de l’Alt Palancia, el guardó, dotat amb 450 euros, s’ha concedit a Ramón Abad Riquelme, per l’obra Foto V.

A esta edició del certamen fotogràfic de Fundació Bancaixa a Segorbe s’han presentat 223 fotografies de 58 autors. La categoria de tema lliure ha rebut 159 treballs, mentres que els 64 restants han optat al premi comarcal.