Exposició

Exposició Music Box a Segorbe

Del 17/09/2020 al 18/10/2020
Sala d’exposicions “Casa Garcerán”
Colón, 23 ,Segorbe (Castellón)

Divendres, dissabtes i vespres de festius de 17 a 20 h.

Diumenges i festius en horari de 12 a 13.30 h i de 17 a 20 h.

L’exposició Music Box, una mostra en col·laboració amb l’Agrupació Fotogràfica de Segorbe (ARSE) i la Universitat Jaume I de Castelló, té com a tema central la música i les seues diferents expressions.

L’exposició, 18 d’octubre a la Casa Garcerán, recull una selecció de 34 fotografies signades per prop d’una vintena d’autors que formen part de l’agrupació. El recorregut, comissariat per Pablo Maroto, permet apuntar-se a escenes de concerts al carrer, bandes de carrer, músics o instruments.

Imatges que tenen com a objectiu despertar en l’espectador emocions i que aprofundeixen en la relació entre la música i la fotografia mitjançant l’ús de tècniques depurades en alguns casos, mostrant un gran impacte visual en uns altres, buscant un acostament físic o psicològic al subjecte a l’estil del més pur retrat, fent-se valdre de l’abstracció que suposa l’ús de blanc i negre o combinant diversos procediments.

L’Agrupació Fotogràfica Segorbe té com a objectiu divulgar l’art de la fotografia realitzant cursos, tallers, exposicions, concursos i col·laboracions amb altres associacions, fundacions i administracions.

Pablo Maroto és fotògraf i ha rebut múltiples premis, diplomes i distincions en diferents certàmens de fotografia del territori nacional. A més, ha exposat els seus treballs en localitats com Segorbe, Eibar, Albacete i Saragossa, i ha format part del jurat de diferents concursos fotogràfics.

L’exposició Music Box es pot visitar a la Casa Garcerán els divendres, dissabtes i vespres de festius de 17 a 20 h, i els diumenges i festius en horari de 12 a 13.30 h i de 17 a 20 h.