Exposició

Del 27/07/2010 al 26/09/2010
Centre
Fundació Bancaixa
Plaça de Tetuan, 23 ,València (Valencia)

Empresa, disseny i innovació s’unixen este estiu en el Centre Cultural Bancaixa a València amb una proposta que oferix al públic la línia de vida d’empreses de referència en el seu sector, amb la mostra de les principals fites aconseguides de la mà de la seua actitud innovadora.

València: Disseny i Innovació, organitzada per Fundació Bancaixa amb la col·laboració del Grup d’Investigació i Gestió del Disseny (IGD) de la Universitat Politècnica de València, mostra al visitant els diferents valors d’innovació, a través del disseny, que han acompanyat a 17 empreses líders.

Alvento/Zed, Antares, Banak, Bancaixa, Boreal, DÓNES, Emuca, Etra, Fermax, Gamesa, Gandia Blasco, Logopost, Mercadona, Micuna, Porcelanosa, Punt Mobles i Siliken, són les protagonistes d’esta exposició que permet el retrobament amb algunes empreses referents del disseny i la innovació empresarial.

La mostra, comisariada per Gabriel Songel, pretén aprofundir en els diferents valors d’innovació que es poden trobar en una empresa, en els seus productes i servicis, i en els canals que utilitza per a fer arribar les seues propostes. Els visitants podran conéixer i reflexionar sobre alguns dels èxits de la innovació empresarial des de quatre grans perspectives: la innovació de producte, de procés, de màrqueting i d’organització.

Es presenta a la societat valenciana, per primera vegada, una visió més àmplia dels camps d’actuació del disseny i una concepció transversal de la innovació en les estructures empresarials. L’aplicació del mètode del cas ha sigut l’eix organitzador per a visualitzar eixes fites en l’evolució de les diferents empreses.

FITXA
València: Disseny i Innovació
Centre Cultural Bancaixa. València.
Plaça Tetuan, 23.
Del 27 de juliol al 26 de setembre del 2010.
Horari: De 9 a 21 hores, de dilluns a diumenge.