Fundació Másfamilia lliura el certificat efr número 100 a Bancaixa

El director general de Fundació Másfamilia, Rafael Fuertes, ha lliurat hui el certificat efr número 100 al subdirector general de Bancaixa, Miguel Bastida , a les instal·lacions de la Fundació.

Bancaixa s’uneix així a la família d’empreses efr, que s’han compromés, d’una manera decidida i professional, a avançar en matèria de conciliació i igualtat d’oportunitats per a millorar la qualitat de vida dels seus treballadors, i es converteix en la companyia número cent que rep la certificació efr, gràcies també al conveni de col·laboració que va signar Fundació Másfamilia amb la Conselleria de Benestar Social de la Generalitat Valenciana.

Per la seua banda, Fundació Másfamilia aconsegueix així una fita important, tres anys després de llançar la seua iniciativa d’empresa familiarment responsable i d’apostar per la conciliació personal, familiar i laboral. Actualment, són més de 200 organitzacions; institucions públiques, organitzacions empresarials, sindicats, universitats, escoles de negoci, consultories, entitats de certificació, entre d’altres, que donen suport a aquest projecte perquè siga una realitat tant en grans empreses com en petites empreses, tal com ho avalen les cent empreses ja certificades.

La Iniciativa efr és un certificat en conciliació i igualtat i una eina de gestió única en el món que aporta una metodologia senzilla i eficaç per a possibilitar els processos de conciliació a les empreses, tant si són petites, mitjanes o grans. Es tracta d’un model de gestió de tercera part, basat en la millora contínua, que respon a una nova cultura de treball en l’àmbit de la responsabilitat social empresarial.

Fundació Másfamilia naix l’any 2003 com una organització privada, independent, sense ànim de lucre i de caràcter benèfic, creada i dirigida per a aportar solucions innovadores i altament professionals, on s’emmarca el certificat efr, per a la protecció i el suport de la família i, especialment, d’aquelles amb dependències en el seu si. La Fundació també desenvolupa accions que suposen una millora de la qualitat de vida i benestar de les famílies, en contraprestació al paper tan important que tenen com a element de cohesió social.