La bsnéta de Sorolla rep la visitant 400.000 de l’exposició “Sorolla, Visió d’ Espanya”

La mostra Sorolla, Visió d’Espanya ha superat definitivament les expectatives, arribant a superar els 400.000 visitants durant la seua exposició al Centre Cultural de Bancaixa. Blanca Pons Sorolla, besnéta del pintor valencià, ha rebut esta vesprada la visitant 400.000, Marie Benezeth , a qui ha agraït l’interés mostrat per l’obra del seu besavi.

Marie Benezeth, de 62 anys, veïna de Le Barp , va decidir aprofitar la seua visita a la ciutat durant les festes de Falles per veure els 14 llenços que Sorolla va pintar per encàrrec de la Hispanic Society, exposats per primera vegada a Espanya amb motiu de la inauguració del nou Centre Cultural de Bancaixa. La seua entrada s’ha produït sobre les 19:30 hores de hui.

La visitant 400.000 ha recollit de mans de Blanca Pons Sorolla, acompanyada de Miguel Ángel Utrillas, gerent de la Fundació Bancaixa, i Felipe Garín, comissari de l’exposició, el catàleg de la mostra com a obsequi del seu pas per l’exposició. Marie ha agraït el regal i ha expressat que “enguany les Falles han sigut molt més especials, ja que els visitants han pogut disfrutar de l’obra d’un dels pintors valencians més universal”.

Sorolla, Visió d’Espanya , ubicada al Centre Cultural Bancaixa de València, estarà oberta al públic a València fins al pròxim 31 de març. Fins eixa data els visitants poden disfrutar de l’obra en horari ampliat, de 9:00 del matí a 01:00 de la matinada (última entrada a les 00:00 hores) de manera ininterrompuda tots els dies de la setmana fins que acabe l’exposició.

Sorolla, Visió d’Espanya , que va inaugurar la reobertura del Centre Cultural Bancaixa després de les obres de remodelació, ha superat totes les expectatives quant al nombre de visitants, convertint-se en l’exposició més visitada de la Comunitat Valenciana i, a este ritme, podria arribar a convertir-se en la més visitada d’Espanya.

Premsa Fundació Bancaixa