La Universitat d’Extremadura i Bancaixa presenta la 3ª convocatòria de les Beques Internacionals Bancaixa

La Universitat d’Extremadura i Bancaixa han presentat hui la tercera convocatòria de les Beques Internacionals Bancaixa, incloses en el Programa Americampus, dirigides a aquells alumnes que vulguen realitzar estades acadèmiques en universitats americanes.

L’acte ha estat presidit pel Sr. Segundo Píriz Durán Vicerector de Coordinació i Relacions Institucionals de la Universitat d’Extremadura, i pel Sr. José Ángel Camacho Cascajo, Director de Zona de Bancaixa per a Huelva i Extremadura.

Les Beques Internacionals Bancaixa sorgeixen amb l’objectiu d’incentivar la mobilitat dels estudiants de la Universitat d’Extremadura cap a països d’Amèrica Llatina i Amèrica del Nord, per mitjà d’ajudes econòmiques per finançar la seua estada en universitats estrangeres. Des de la primera convocatòria l’any 2006, ja han sigut beneficiaris de les BIB un total de 55 alumnes.

L’any que ve els alumnes que ho desitgen podran cursar els seus estudis durant un semestre en diferents universitats americanes integrades en el programa Americampus de la Universitat d’Extremadura. El termini de sol·licitud de les beques estarà obert fins al pròxim 6 d’octubre de 2008.

Bancaixa manté convenis semblants amb 45 universitats de tot Espanya. Durant 2007 Bancaixa va destinar fins a 3 milions d’euros a les Beques Internacionals i un total de 3.000 estudiants van resultar beneficiaris d’estes ajudes.

El 2008 Bancaixa destinarà a la seua Obra Social el major pressupost de la seua història. El pressupost assignat arriba als 85 milions d’euros i suposa un increment del 15% sobre el de l’any passat, situant l’Entitat entre les que més fons dediquen a l’Obra Social.