Més de 50.000 persones han visitat l’exposició de Sorolla que Bancaixa exhibeix a Bilbao

Des del dia que es va inaugurar al Museu de Belles Arts de Bilbao, el 17 d’octubre, l’exposició Sorolla. Visió d’Espanya ja ha rebut més de 50.000 visites. Matilde Álvarez, una jove palestina de 29 anys, ha sigut la visitant 50.000.

Matilde ha visitat l’exposició Sorolla. Visió d’Espanya aquest matí, a les 10.30 hores aproximadament. Matilde, que resideix des de fa alguns anys a Marbella, ha acudit a l’exposició amb motiu d’un desplaçament professional a Bilbao. Aquesta enginyera, que ja es va quedar amb ganes de visitar l’exposició quan la mostra va estar a Màlaga fa un parell de mesos, ha rebut de mans d’Elvira Ferarios, directora de zona de Bancaixa, un catàleg de la mostra.

L’exposició de Sorolla pot veure’s fins al 18 de gener en horari de dimarts a diumenge de 10.00 a 20.00 hores ininterrompudament. Els dilluns el museu roman tancat, i els dimecres l’entrada és gratuïta.

En poc més d’un mes han visitat la mostra més de 50.000 persones amb un ritme d’entrada de 600 persones aproximadament els dies laborables i 1.500 els festius, amb pics fins i tot de 3.500 visitants els dies d’entrada gratuïta al museu.

El pressupost de l’Obra Social de Bancaixa per a 2008 supera els 85 milions d’euros, la xifra més alta destinada en la història per l’entitat financera, i suposa un 13,8% més en relació amb el pressupost de l’any anterior. Aquesta quantitat es distribuirà en tres línies d’acció fonamentals: Jóvens, Cultura i Desenvolupament social.