The Telegraph reconeix el Centre Cultural Bancaixa de València com un dels millors espais menuts museístics d’Espanya per la mostra Atresorar Espanya

El Centre Cultural Bancaixa de València ha sigut reconegut com un dels millors xicotets espais museístics d’Espanya pel diari britànic The Telegraph. Aquest reconeixement s’emmarca dins d’un reportatge publicat pel diari en 2011, que ofereix una selecció de huit xicotets espais culturals espanyols de referència, amb l’objectiu d’ampliar als ciutadans britànics la informació sobre l’oferta complementària i alternativa als grans museus del país.

The Telegraph
destaca en la seua publicació l’exposició Atresorar Espanya. Fons fotogràfics de la Hispanic Society
of America
, que es pot visitar actualment al Centre Cultural Bancaixa de València i al d’Alacant fins a diumenge que ve 26 de febrer. Aquesta mostra recull una selecció antològica dels fons fotogràfics de la institució cultural americana, integrada per 345 instantànies que retraten l’Espanya de fa més d’un segle i de les quals al voltant de 200 són inèdites. Fins a la data, més de 125.000 persones han visitat ja l’exposició, que es va inaugurar a mitjan del mes de juny proppassat. La mostra ha superat en el Centre Cultural Bancaixa de València els 91.800 visitants, mentre que pel d’Alacant han passat més de 35.000 persones.

Atresorar Espanya, d’entrada gratuïta, pot veure’s al Centre Cultural Bancaixa de València, de dilluns a diumenge, de 9 a 21 hores ininterrompudament, i al Centre Cultural Bancaixa d’Alacant, de 10 a 14 hores i de 17 a 21 hores. Tota la informació es pot consultar en la web www.bancaja.es/obrasocial.

Junt amb el Centre Cultural Bancaixa de València, el diari britànic recomana altres centres com el Marq d’Alacant, el Museu Balenciaga de Getaria (Biscaia), el Museu Marítim de Santander, el Carmen Thyssen de Màlaga, la Fundació March de Palma de Mallorca, l’Espacio de las Artes de Santa Cruz de Tenerife i la Fundació César Manrique de Lanzarote.