Activitat

Centre
Centre Cultural Bancaixa
Plaza de Tetuán, 23, València

Els creadors del festival VLC NEGRA, amb la seua experiència acumulada de sis edicions, i la Fundació Bancaixa organitzen, amb la col·laboració del Ministeri d’Educació, Cultura i Esport, XATS a la Fundació, un cicle cultural certamen que presenta converses cara a cara entre dos perfils ben definits: d’una banda, un escriptor consagrat; i per l’altra, una personalitat d’un altre àmbit, però interessada per la literatura i el seu abast. Totes les trobades se celebren en la seu de la Fundació Bancaixa, en la plaça de Tetuan.

XATS a la Fundació naix del convenciment que la realitat i la ficció no són mons separats, sinó íntimament lligats entre si. De les grans obres literàries emanen temes que ens interessen a tots, i que poden i deuen complementar-se pels coneixements i vivències de personalitats provinents d’altres àmbits. No són trobades destinades només a lectors, sinó que estan dirigits a tots aquells que desitgen aprendre, qüestionar les seues creences, buscar oportunitats de comprendre el nostre món i conéixer la visió d’uns altres.

Fotos