Educació Viària i Bressol de Campions, protagonistes de les activitats de Bancaixa en Expojove

Bancaixa ha volgut acostar als més menuts el seu projecte de Bressol de Campions i la importància de l’educació viària en Expojove, la fira orientada al públic infantil i juvenil.

Per a això, l’entitat, present en la fira des de 1995, ha preparat en el seu estand un circuit per a menors de set anys, en el qual per mitjà del joc aprenen les normes de conducció i comportament apropiat en les vies públiques.

Els xiquets majors de set anys poden recórrer de manera visual el Circuit de la Comunitat Valenciana Ricardo Tormo i competir amb els seus companys en temps real. A més, el certamen està animat per Kiko Virtual, mascota de Bancaixa per als joves.

D’altra banda, s’ha habilitat una zona expositiva centrada en l’Equip Bancaixa, campió del món de 125 cc, en la qual es poden realitzar activitats i seguir la trajectòria del projecte Bressol de Campions.

El projecte, dirigit a xiquets i xiquetes entre 7 i 17 anys, és un Campionat Nacional que consta de set proves al llarg dels circuits de tot Espanya. Mitjançant el Campionat i amb l’ajuda del Circuit Ricardo Tormo, Bancaixa té com a objectiu formar i promocionar els futurs campions del motociclisme.

Expojove estarà oberta al públic a la Fira de València fins al pròxim 4 de gener. Fins eixa data, els visitants de l’estand de l’entitat poden aprendre i gaudir amb el Bressol de Campions, a més d’emportar-se a casa els autògrafs dels grans campions de l’equip Bancaixa i un obsequi de l’entitat.

Premsa Fundació Bancaixa