Bancaixa agraeix les donacions solidàries fetes fins ara en el compte ‘Ajuda Haití’

Bancaixa agraeix la resposta solidària dels ciutadans, que han aportat fins ara més de 466.000 euros al compte ‘Ajuda Haití’ obert per l’Entitat. Gràcies a aquestes donacions, l’Obra Social de Bancaixa aborda l’assistència humanitària als damnificats pel terratrèmol d’Haití amb la participació en el finançament d’un primer projecte de distribució immediata d’aigua i productes de primera necessitat, desenvolupat per la Creu Roja espanyola. Amb fons aportats des del compte de Bancaixa, el projecte recolzat permetrà assegurar el proveïment d’aigua potable i el subministrament de productes bàsics (alimentaris i no alimentaris) a més de 1.000 famílies haitianes afectades per la catàstrofe, segons les estimacions de l’organització humanitària.

Les donacions es continuen fent en el compte ‘Ajuda Haití’ de Bancaixa, i la Fundació Bancaixa es manté en contacte amb les organitzacions humanitàries per a donar suport a noves iniciatives solidàries a la zona afectada pel terratrèmol. Totes aquelles persones que vulguen col·laborar amb els afectats per la catàstrofe al país caribeny poden fer-ho en qualsevol oficina de Bancaixa, en el compte: 2077 / 0374 / 88 / 6600007372. Per a informació i consultes està disponible el número de telèfon 96 387 59 79, en horari de 8 a 20 hores.

Premsa Fundació Bancaixa