Acaben amb èxit els treballs d’embalatge de l’obra “Visions d’Espanya”, de Joaquim Sorolla

Les obres Visions d’Espanya, de Joaquim Sorolla, ja estan preparades per al trasllat a València el pròxim 30 de setembre, després d’haver-ne acabat amb èxit els treballs d’embalatge. Arribaran a València el pròxim 30 de setembre en un Jumbo 747 de càrrega que Bancaixa ha llogat amb l’objectiu de garantir la màxima seguretat en el transport des de Nova York.

Les 14 peces viatjaran embalades en caixes especials i, a l’arribada a l’aeroport de Manises, seran traslladades al Centre Cultural Bancaixa en quatre camions equipats amb un sistema de GPS, on seran descarregades mitjançant una grua.

Activitats paral·leles

L’exposició Visions d’Espanya, de Sorolla, es completarà amb una sèrie d’activitats paral·leles com ara un taller didàctic dirigit a escolars i persones majors, en el qual coneixeran més a fons l’obra del pintor valencià. A més, està prevista la realització d’un congrés on s’analitzaran les diferents visions que s’han realitzat sobre Espanya.

Enguany, Bancaixa destinarà a la seua Obra Social un total de 74,2 milions d’euros, el que suposa un increment superior al 24%, que la converteix en la tercera caixa d’estalvis d’Espanya per fons destinats i en la de major creixement percentual d’este pressupost en el present any.