Activitat

20 h

Tarifes

4 €

• Venda en la taquilla (Plaça Tetuan, 23. València) des del dimarts 8 de novembre a partir de les 17 hores.
  • És imprescindible la presentació de l’entrada per a accedir al concert.
  • Màxim: 6 entrades per persona.
  • No s’admetran devolucions o canvis d’entrades.
  • L’accés al recinte es realitzarà a partir de les 19.45 hores.
  • Una vegada iniciat el concert no es permet l’accés a la sala.
  • No està permés l’accés al recinte amb menjar, beguda ni qualsevol tipus d’objecte que es considere perillós.
  • L’organització de l’esdeveniment no es fa responsable de les entrades no adquirides en el punt de venda oficial.

Fundació Bancaixa ofereix el pròxim divendres 11 de novembre el concert Berklee Global Music Night, una nova actuació del cicle Concerts a la Fundació. Un elenc internacional d’estudiants del campus de Berklee a València presentarà sobre l’escenari una vetlada musical en la qual, partint dels seus orígens i estils musicals diversos, s’uneixen en un concert únic. El Bandleading Ensemble, liderat per la cantant lituana i professora de l’escola Viktorija Pilatovic, interpretarà un repertori de cançons originals entre les quals s’inclouen temes de jazz, indie-pop o música d’autor.

La banda està formada pels vocalistes Akshay Baheti, Cecilia Barra Caracciolo i Ananya Sharma; Robed Fenelus a la percussió; Felipe Ribeiro al teclat i sintetitzador; el guitarrista Kar Hei Kurtis Li; i el pianista Aidan Witvoet, tots ells estudiants del màster en Contemporary Performance (Production Concentration) de Berklee València. Provinents dels Estats Units, Hong Kong, l’Índia, Itàlia o el Brasil, tots els membres de la banda aporten la seua experiència i talent a la composició dels temes que conformen este concert.

El concert tindrà lloc el divendres 11 de novembre a les 20 hores en la sala d’actes de la Fundació Bancaixa (C/ General Tovar, 3). La venda anticipada d’entrades s’iniciarà el dimarts 8 a partir de les 17 hores en la taquilla (Plaça Tetuan, 23).

Més informació sobre el cicle ‘Concerts a la Fundació’.

Fotos