Activitat

13 Novembre 2020
Centre
Fundació Bancaixa
Plaça de Tetuan, 23,València (Valencia)
Horari

Tarifes
  • 2 euros
  • Venda en taquilla a partir del dimarts de la mateixa setmana del concert, a partir de les 17 h.
  • És imprescindible la presentació d'esta entrada per a accedir al concert.
  • Màxim: 10 entrades per persona.
  • No s'admetran devolucions o canvis d'entrades.
  • L'accés al recinte es pot realitzar a partir de les 19.45 h.
  • Una vegada iniciat el concert no es permet l'accés a la sala.
  • No està permés l'accés al recinte amb menjar, beguda ni qualsevol tipus d'objecte que es considere perillós
  • L'organització de l'esdeveniment no es fa responsable de les entrades no adquirides en el punt de venda oficial.
  • Els concerts es desenvoluparan amb totes les mesures de seguretat que requereix la situació actual.
  • És obligatori l'ús de màscara durant tot el concert.

Fundació Bancaixa ofereix eñ pròxim divendres 13 de novembre un concert a càrrec dels violinistes Jesús Reina i Anna Margrethe Nilsen, que interpretaran peces de Leclair, Wieniawski, Bela Bartok, Luciano Berio i Halvorsen. L’actuació forma part del cicle Concerts a la Fundació, que compta amb el patrocini de Pavasal i la participació de Fundació Eutherpe i el campus de Berklee a València.

Jesús Reina ha actuat amb orquestres com la Filharmònica de Màlaga, Simfònica de Barcelona, Simfònica d’Astúries, Orquestra del Centre Nacional d’Arts i Filharmònica del Teatre Mariinsky; amb directors com Eiji Oue, Valery Gergiev, Punxes Zukerman, Guy Braunstein i Ari Rasilainen, i en sales com l’Auditori Nacional de Madrid, Palau de Barcelona, Teatre Cervantes de Màlaga, Wigmore Hall, Weill Hall de Carnegie Hall o Glinka Filarmónica de Sant Petersburg, entre moltes altres. També ha participat en festivals com el Miami International Piano Festival i, a més, ha rebut el premi al “violinista més excel·lent” de mans de S. M. la Reina Donya Sofía, Porta d’Andalusia, Gran Premi en el National Sol Competition dels EUA i el Waldo Maig Memorial Competition (Nova York). Al costat d’això, ha sigut guardonat amb la Medalla d’Honor de Màlaga i el Premi a la Labor Musical de l’Any 2017. És cofundador i professor de l’Acadèmia Galamian i el director del Festival Màlaga Clàssica.

Anna Margrethe Nilsen va començar els seus estudis amb el mestre Isaac Schuldma i ha actuat en sales com la Wiener Konzerthaus, Oslo Concert Hall, Filarmonía de Sant Petersburg i Carnegie Hall i amb artistes com Lars Anders Tomter, Guy Braunstein, Lliça Fershtman, Henri Demarquette, el American String Quartet, Paul Neubauer, Amanda Forsyth i Punxes Zukerman. Va obtindre el Màster de Música de la Manhattan School of Music (Nova York), estudiant amb Pinchas Zukerman i Patinka Kopec. És guanyadora dels concursos Sparre-Olsen (Noruega), Nacional de Violí per a Joves Noruecs, Lillian-Fuchs (Nova York) i Eisenberg-Fried (Nova York). A més, ha rebut la Medalla d’Honor de Màlaga i ha gravat obres de Szymanowski, Bartók i Grieg amb el segell Centaur Records. És cofundadora i professora de violí en l’Acadèmia Internacional Galamian i cofundadora i directora del festival Málaga Clásica.

L’actuació es realitzarà amb un aforament reduït al 50% en el marc de les mesures de seguretat i preventives implantades per la pandèmia sanitària.

Fotos