Activitat

27 Novembre 2020
Centre
Fundació Bancaixa
Plaça de Tetuan, 23,València (Valencia)
Horari

Tarifes
  • Esgotada la venda anticipada. Venda d'últimes entrades disponibles el mateix dia del concert a partir de les 10 h en taquilla (plaça Tetuan, 23).
  • 2 euros.
  • Venda en taquilla a partir del dimarts de la mateixa setmana del concert, a partir de les 17 h.
  • És imprescindible la presentació d'aquesta entrada per a accedir al concert.
  • Màxim: 10 entrades per persona.
    No s'admetran devolucions o canvis d'entrades.
  • L'accés al recinte es pot realitzar a partir de les 19.45 h.
  • Una vegada iniciat el concert no es permet l'accés a la sala.
  • No està permés l'accés al recinte amb menjar, beguda ni qualsevol tipus d'objecte que es considere perillós
  • L'Organització de l'esdeveniment no es fa responsable de les entrades no adquirides en el punt de venda oficial.
  • Els concerts es desenvoluparan amb totes les mesures de seguretat que requereix la situació actual.
  • És obligatori l'ús de màscara durant tot el concert.

Fundació Bancaixa ofereix el pròxim divendres 27 de novembre un concert de Soledad Vélez, que estarà acompanyada en l’escenari pel teclista Jordi Sapena. L’actuació forma part del cicle Concerts a la Fundació, que compta amb el patrocini de Pavasal i la participació de Fundació Eutherpe i el campus de Berklee a València.

Soledad Vélez és una artista xilena establida a València i en constant evolució. Amb un talent animal, un carisma misteriós i hipnòtic, Soledad Vélez va començar publicant àlbums de folk fosc en anglés. En 2016 va sorprendre introduint sintetitzadors i ritmes electro en el seu tercer àlbum “Danse and Hunt” i, en 2018, després d’un 2017 en el qual va homenatjar la seua paisana Violeta Parra pel seu centenari, va fer un altre salt qualitatiu i va publicar “Nuevas Épocas”, el seu primer disc en castellà i tocat íntegrament amb sintetitzadors i teclats analògics.

Un treball que va gravar a El Álamo Shock, amb Guille Mostaza com a coproductor, sent la primera vegada que Soledad comparteix producció. El disc inclou les col·laboracions de Joe Crepúsculo i Gerard Alegre i temes que formen part d’este concert com “Flecha” o “Pa´Sempre”, que per primera vegada mostren sentiments íntims com l’amor romàntic i l’amistat. Recentment, Soledad Vélez acaba de gravar de nou a El Álamo amb Guille Mostaza el seu single “No Vuelvas’’, en el qual fa un altre nou pas regenerant el seu so amb picades d’ullet a la música urbana.

El concert tindrà lloc el divendres 27 de novembre a les 20 hores en la sala d’actes de la Fundació Bancaixa (C/ General Tovar, 3). L’actuació es realitzarà amb un aforament reduït al 50% en el marc de les mesures de seguretat i preventives implantades per la pandèmia sanitària.

Fotos