Activitat

10 Febrer 2023
Centre
Fundació Bancaixa
Plaça de Tetuan, 23,València (Valencia)
Horari

20 h

Tarifes

6 €

• Venda en taquilla (Plaza Tetuan, 23. València) des del dimarts 7 de febrer a partir de les 17 hores.
  • És imprescindible la presentació de l’entrada per a accedir al concert.
  • Màxim: 6 entrades per persona.
  • No s’admetran devolucions o canvis d’entrades.
  • L’accés al recinte es realitzarà a partir de les 19.45 hores.
  • Una vegada iniciat el concert no es permet l’accés a la sala.
  • No està permés l’accés al recinte amb menjar, beguda ni qualsevol tipus d’objecte que es considere perillós.
  • L’organització de l’esdeveniment no es fa responsable de les entrades no adquirides en el punt de venda oficial.

La cantaora flamenca Soleá Morente tancarà el cicle Concerts a la Fundació divendres que ve 10 de febrer en la seu de la Fundació Bancaixa a València. L’actuació posarà fi a la cinquena edició d’aquest cicle de concerts, que compta amb la col·laboració de Pavasal, i que ha permés reunir diferents propostes musicals d’estils com a flamenc, música clàssica i contemporània.

Acompanyada en l’escenari pel guitarrista Rubén Campos, Soleá Morente arriba a aquest concert de la mà de Tranquil Música. Els dos artistes oferiran un ampli repertori de temes dels seus quatre discos en els quals s’inclouran títols com a AlegríasAyerIba a decírteloSembré una esperanzaEl pañuelo de EstrellaYo y la que fuiDomingosCoca ColaViniste a por míBuleríasYa no solo/OleloreleiPolvo y arenaSoleáLo que te faltaDucatiBaila conmigoSeguirilla o Cosas buenas.

Filla de l’innovador cantaor granadí Enrique Morente, la gran creativitat de Soleá és visible a través dels seus quatre discos d’estudi, en els quals ha sigut capaç de fusionar innombrables estils diferents: música electrònica, rock, pop, indie, shoegazing, tecno, rumba i, per descomptat, el flamenc. Una artista molt versàtil, camaleónica, trencadora i valenta, com demostra també en els seus directes. Concerts molt emocionants i divertits, on el variat del seu repertori li dona molt dinamisme sobre l’escenari.

La cinquena edició de Concerts a la Fundació va començar el mes d’octubre passat amb l’actuació de l’agrupació valenciana En Clave de Clot. Al llarg d’aquests mesos, el cicle ha oferit un total de set concerts pels quals han passat estudiants de Berklee València, el grup de pop-rock La Habitación Roja, el violinista Fernando Pascual i el clavecinista Francesc Gamón de la mà de la Fundació Eutherpe, la soprano Carmen Avivar, el tenor Eduardo Sandoval, i ara la cantaora Soleá Morente.

Fotos