Activitat

Del 23/02/2024 al 23/06/2024
Centre
Fundació Bancaixa
Plaça de Tetuan, 23,València (Valencia)

L’exposició Eduardo Arroyo és una de les retrospectives de referència en l’exhibició de l’artista internacional i la primera que es realitza a Espanya després de la seua mort en 2018.

El recorregut expositiu viatja per la trajectòria creativa d’Eduardo Arroyo al llarg de més de 50 anys amb peces que van des dels anys 60 fins a 2018, i mostra les diverses disciplines que va abordar en la seua producció artística, amb presència tant de pintures com d’escultures, dibuixos i collages. El conjunt revisa les temàtiques més presents en l’obra d’Eduardo Arroyo, centrades en l’àmbit social i polític al començament de la seua carrera, però també en la literatura, el cinema, la història o la música.

La Fundació Bancaixa ofereix l’oportunitat de descobrir esta exposició amb detall a través del seu servei de visites comentades. Acompanyats pel guia, els visitants recorren pas a pas les obres, que permeten reconéixer les imatges més representatives de la iconografia de Arroyo, com els boxadors, escura-xemeneies, toreros, calaveres, flamenques o mosques.

Públic general

• Duració: 50 minuts.
  • Assistència mínima de 6 persones per sessió per a la realització de l’activitat.
  • Preu: 5 € + Entrada exposició.
  • Informació i reserves: visitascomentadas@fundacionbancaja.es.

Grups

• Duració: 50 minuts.
  • Sessions: dimarts: 10 h, 11 h, 12 h, 17 h, 18 h i 19 h / dimecres: 10 h, 11 h i 12 h.
  • Aforament màxim 25 persones.
  • Informació i reserves: visitascomentadas@fundacionbancaja.es.