Activitat

Del 10/03/2023 al 03/09/2023
Centre
Fundació Bancaixa
Plaça de Tetuan, 23,València (Valencia)

Fundació Bancaixa,

General Tovar 3,

València

L’exposició Fernando Botero. Sensualitat i Melancolia és la primera retrospectiva a València de l’artista colombià, considerat una de les figures més destacades del panorama artístic internacional. La mostra ofereix un recorregut per la seua producció artística al llarg de set dècades, des de les seues primeres creacions en els anys 60, realitzades durant la seua època a Nova York, fins a peces de 2022.

La Fundació Bancaixa ofereix l’oportunitat de descobrir-la amb detall a través del seu servei de visites comentades a la mostra, que s’endinsa en l’essència de les seues creences pictòriques i d’una estètica reconeguda com boterismo, basada en el seu particular ús del volum en les formes i del color vibrant en les seues obres.

Acompanyats pel guia, els visitants recorren pas a pas les obres, que recullen les temàtiques centrals de tota la seua obra: carnestoltes, circ i ball; el plein air; naturalesa morta; univers femení; i el nu. Temes recurrents en les seues creacions que estan vinculats a les seues arrels colombianes i a la importància de les relacions humanes.

Público general
Duració: 50 minuts.

Assistència mínima de 6 persones per sessió per a la realització de l’activitat.

Preu: 5 € + Entrada exposició.

Grups escolars i socials

Duració: 50 minuts.

Sessions: dimarts: 10 h, 11 h, 12 h, 17 h, 18 h i 19 h / dimecres: 10 h, 11 h i 12 h.

Aforament màxim 25 persones.

Col·lectius: IES, Batxiller, Universitats Populars i entitats socials relacionades amb col·lectius en risc d’exclusió social.

Les reserves se sol·liciten i gestionen mitjançant el correu electrònic visitascomentadas@fundacionbancaja.es.

Fotos